Bättre sent än aldrig...

...de va ju detta jag va rädd för att jag inte skulle ha "tid" (läs ta mig tid) att skriva i bloggen.
Men jag kan lova att de är fullt ös medvetslös att ha två små gossar som tar all min tid.
Idag har jag turen att båda sover samtidigt, de är inte illa! :-)

Jag köpte som bekant en ny systemkamera för mina födelsedagspengar, tänkte bjuda på lite bilder på mina vackra barn med en rätt hyfsad kamera o en fotograf som har mycket kvar att lära men dock...

Liam är så stolt över sin lillebror!Elias ligger o sprattlar på golvet Ligger o spanarLiam leker med sin gula buss!Bussen åker ivägVi är o matar ankorna!Moa följer oss vart vi än går, även idag!


Idag ska vi åka in o klippa Liam, som ni ser på bilderna är han LÅNGHÅRIG, det växer som ogräs, och nu går de inte längre, snart nere i ögonen. Så farmor & Phille ska med o hjälpa mig, han HATAR att klippa sig, tårarna sprutar o han skriker...men men, han måste!


Kommentarer
Postat av: ulas

vilket trevligt ställe jag hamnade på =)

Kul med en ny kamera!!

Hoppas vi kan ses snart! kram

2009-11-25 @ 12:47:52
Postat av: Sandra - Englas mamma

Jätte fina bilder :)

2009-11-28 @ 02:36:49
Postat av: miian

Hej söta du!!!!

Hur mår ni?

Hoppas ni alla mår finemang!

Du..jag slänger strax upp receptet vettja ;)

Kramkramkram

2009-12-09 @ 18:56:57
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Hej!

Har du skaffat blogg med, vad skoj!

Dina små pojkar är ju bara SÅ söta!!!!



Tack för din kommentar, var och gjorde tester idag och dem skulle kolla både levervärde och gallsyra sa dem så får vi se sen hur det står till, hoppas att det inte gått så långt som det gick för dig=( Men allt gick ju bra för dig!!

Tyckte du det var någon skillnad på att bli igångsatt? hoppas såklart att mina prover ska se bra ut så man ska slippa det men man måste ju tänka på babyns bästa=)



kram

2009-12-10 @ 17:51:24
URL: http://frusofie.se
Postat av: Carro

Hej vad kul :) nya blogg adressen är:



www.mammacarros.blogg.se



Kram!

2010-01-28 @ 15:08:03
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0