Söndagsutflykt

Liam kommer in till mig i sovrummet där jag o Elias fortfarande låg o mornade oss,
-mamma ska vi åka till Nickes jobb? De är på Nova Lund.
Ja varför inte, skönt att göra något annat än allt annat som behövs göras här hemma.
Sagt o gjort, i väg med oss o vi lallade runder inne på Nova Lund o hittade självklart massor massor
som jag ville ha i klädväg. De är en underbar känsla att kunna klä sig vanligt igen o ha sin kropp tillbaka.
Vi pausade på Mackedonkan o Liam gick kycklingbitar o ramlösa, vilken lycka ;-)
Munnen full av kycklingbitar


Sedan gick vi till www.bolagret.se
men gud vilken affär, släng dig i väggen IKEA, dom hade ju ALLT, ja i allafall om de är prylar man är ute efter!
Hittade en så snygg tapet som jag tror jag måste ha, men vet inte riktigt var den platsar bäst. Vi har ju bara en
fondtapet i hela huset, resten vitt, så de borde ju finnas utrymmet tycker man.
Titta här!
Vit randig tapet med skimmerGuldig tapet


Dags att lägga sig, imorgon ska jag samla ihop resten av alla mina mammakläder o lägga ut på tradera.


Kommentarer
Postat av: Helena, Leon o Oscar

Hej hej!! Vi har hittat hit :-) Jasså du säljer med dina mammakläder!? Jag sitter med det nu för tillfället.. så segt.. man har ju endel :-) hoppas allt är bra med er..



Kramar från oss

2009-11-10 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0